Srećom, živimo u doba modernizacije, kada nam je tehnologija omogućila kontakt, informacije, edukaciju, prilike ali pre svega automatizaciju. Inicijalno mnogi pomisle da ona može potpuno zameniti ljudski faktor ali to je prosto nemoguće. Svi poslovi će uvek zavisiti od ljudske procene ali mnoge poslovne operacije za koje odvajamo i po ceo dan mogu biti automatski izvedene. To znači da veliki deo posla i dalje obavlja zaposleni ali mnogo brže i jednostavnije. Kao što smo već naveli, ovo je i direktna prednost korišćenja poslovno-knjigovodstvenog programa AKTIV.
Smatramo da je automatizacija ključ budućnosti te smo se potrudili da Vam izdvojimo nekoliko bitnih pozitivnih ishoda:
Povećana efikasnost
Pojam efikasnosti generalno opisuje u kojoj meri su resursi, npr. vreme, napor dobro iskorišćeni za postizanje nekog cilja. Dakle, nije samo bitno raditi već raditi pametno. Ispitivajući potrebe tržišta nailazili smo često na izjavu “za to isto vreme sam mogao da završim hiljadu stvari”. Korišćenjem poslovno-knjigovodstvenog programa paralelno završavate obaveze.
Dok AKTIV program za knjigovodstvo obrađuje Vaše podatke i svrstava ih radi preglednosti Vi se bavite svojim primarnim poslom. U isto vreme učvršćujemo temelj dok vi gradite krov. To mi zovemo sigurnost i poverenje.
Kontrola poslovanja
Možete da imate najbolju moguću poslovnu ideju i da naizgled uspešno vodite svoj biznis ali ako nemate potpunu kontrolu aktivnosti preduzeća i ispravnu evidenciju, ne možete postići očekivani profit i produktivnost. Uvid u prihode i rashode je prvi korak ka napredovanju jer ono što održava poslovanje jesu finansije. Čista računica, mirna glava.
AKTIV knjigovodstveni program prati svaki Vaš poslovni korak i pažljivo ga beleži. Sagledavanjem šire slike dobijate mogućnost da sagledate i ključne delove. Takva kontrola preventivno deluje na Vaše poslovanje te se i nepredvidivi problemi brzo rešavaju jer tačno znate odakle dolaze. Postižete savršeni balans: niski troškovi, veća zarada.
Zadovoljni klijenti, zadovoljni Vi.
Bilo da vodite malo, srednje ili veliko preduzeće, zadovoljstvo klijenata bi trebalo uvek da Vam bude na prvom mestu. Svaka mala kriza, pogotovu finansijska, može ugroziti kvalitet komunikacije i samim tim kvalitet Vaše usluge. Reputacija je i te kako bitna za održivost biznisa zato ne dozvolite da bude loša.
Naš knjigovodstveni program takođe teži da bude dugoročno uspešan i prepoznatljiv. On uveliko omogućava Vama i zaposlenima da dostignete cilj koji želite – veći broj klijenata, veća profitna marža, stabilne novčane tokove i slično. Predstavlja jedan od krucijalnih alata, kojim dovodite svoje operacije u optimalno stanje.
Umrežavanje sa ostalim preduzećima
Automatizacija je podjednako važna kako interno tako i eksterno. Kada učvrstite temelje i izgradite stabilnost Vaša sledeća stanica jeste grupisanje. Pronađite potencijalne saradnike i podignite poslovanje na viši nivo. Uključite dobavljače, kupce i druge partnere. Iskoristite u potpunosti internet za povezivanje organizacionih jedinica.
Uz AKTIV knjigovodstveni program, u bilo kom trenutku, svako ko ima pristup, može da zna u kojoj ste fazi procesa i šta se konkretno dešava. To znači da svi grupno, iako niste na jednom mestu, radite timski. Na sve informacije možete, kad god, adekvatno da reagujete. Tako ne morate previše da razmišljate jer ako se desi da Vi ne možete da pogledate, uvek će Vaša osoba od poverenja da drži sve pod kontrolom.
Kada je pravo vreme za AKTIV knjigovodstveni program?
-Ukoliko Vam se čini da gubite dosta vremena na administraciju;
-Usled dugotrajnog poslovanja počinjete da beležite gubitke i
suočavate se sa poteškoćama u pružanju usluga ;
-Vaše poslovanje doživi naglu ekspanziju ali postojeći resursi su nedovoljni
za rešavanje zahteva koji se pritom javljaju;
-Kada želite da proširite svoje poslovanje i unesete novine.
Možete već danas isprobati naš program za knjigovodstvo potpuno besplatno 30 dana!
https://aktiv.rs/aktiv-demo/
Pročitajte i: https://aktiv.rs/digitalizacija/
Pratite nas