Kontaktirajte nas +381 65 203 22 62|podrska@aktiv.rs

Preduzeća / Preduzetnici

Red i preglednost za Vaše malo ali bitno poslovanje

Preduzeća / Preduzetnici2020-09-07T15:01:55+02:00

MICRO paket

Efikasno rešenje za Vaše paušalne potrebe

U Srbiji, prema podacima Poreske uprave, posluje – okvirno – 116.800 paušalaca. Prema delatnostima, najviše je taksista – oko 12.500, slede pravni poslovi – sa 10.000 paušalaca, frizeri kojih ima oko 7.500 hiljada, programeri – njih oko 7 hiljada i konsultatni kojih ima oko pet i po hiljada.

Mislili smo na sve Vas! Ukoliko ste paušalac, ovaj paket je idealan izbor.

Aktiv Vam omogućava da jednostavno unostite artikle/usluge i partnere, radite izlazne račune, unosite podatke sa izvoda, a samim unosom izlaznih računa KPO knjiga će biti automatski generisana i uvek ažurna.

Kada vam uplate budu blizu granica za prelazak na dvojno knjigovodstvo ili u PDV sistem, Aktiv će vas upozoriti na to. Uslov za ovo je samo uredan unos podataka sa izvoda.

Ne znate koji kupci i po kojim računima Vam duguju novac? Aktiv misli i na to, pa ćete lako izlistati sve neplaćene račune, koji su dospeli na plaćanje ili oni koji tek treba da dođu na naplatu.

Za samo 5 eura mesečno ili 60 eura godišnje uvedite red i preglednost u Vaše malo ali bitno poslovanje!

Registrujte se i napravite svoj nalog!

Registruj se

MICRO+ paket

Unapred isplanirani i kontrolisani poslovni procesi

Republički zavod za statistiku je do 2018. zabeležio preko 87.407 preduzeća na teritoriji Srbije. Ako ste među njima ili planirate da im se pridružite onda Vam konkurencija nije mala. To znači da je od izuzetne važnosti da se istaknete.

Sa ovim paketom koristite sve funkcionalnosti programa: robno-materijalno, finansijsko, obračun zarada. Uz dosta automatizovanih aktivnosti i mogućnosti brzog kretanja kroz elemente programa, iskoristićete svoje vreme kvalitetno i automatizovaćete svoje radne procese.

Programu može istovremeno da pristupi više korisnika, svako sa svojim nalogom, sa svakog mesta na kom postoji pristup interentu. Progamu mogu da pristupe i zaposleni iz firme ali i knjigovođe iz agencije kojima otvorite naloge.

Samim tim, pravite bolju raspodelu posla, razmenu informacija, poboljšavate međusobnu komunikaciju, što u konačnosti dovodi i do boljeg kvaliteta proizvoda i usluge, kao i većeg zadovoljstva vaših klijenata.

Osim što ćete posao obavljati lakše i bolje, Vaš menadžment će imati više vremena da se bavi svojim osnovnim poslom – dobrom realizacijom posla i razvojem preduzeća. Ovo omogućavaju dijagrami praćenja stanja glavnih poslovnih aktivnosti firme što doprinosi boljoj preglednosti.

Robno i finansijsko poslovanje, kao i druge administrativne poslove, koji često mogu da deluju zamorno, stavljamo pod Vašu kontrolu, čime ćete stvoriti preduslove za dalje korake u poboljšanju organizacije firme. Kada direktori, menadžeri i svi oni koji vode poslove i projekte, imaju precizne i ažurne podatke o stanju finansija, mogu opuštenije i kvalitetnije da obavljaju svoje važne poslove.

Ako želite da postavite dobre temelje vođenja knjigovodstvenih i drugih poslovnih aktivnosti, naš tim će ispratiti Vaše potrebe i uz unapređenje programa Aktiv omogućiti i napredak vaše firme.

Detalje o ovom paketu možete pogledati u tabeli sa paketima.

Registrujte se i napravite svoj nalog!

Registruj se

MEDIUM paket

Raspodelite posao i povećajte svoju efikasnost

Ukoliko Vaša knjigovodstvena agencija već koristi naš program Aktiv, onda je za firmu često dovoljno da poseduje funkcionalnosti za Robno-Materijalno knjigovodstvo.

Ovaj paket omogućava izradu svih robno materijalnih dokumenata, vođenja proizvodnje kroz radne naloge, unos svih činioca poslovanja (artikala, partnera, magacina..), a ono što je najvažnije, omogućava Vam da raspodelite svoje aktivnosti sa knjigovodstvenom agencijom.

Kada dobijete račune od svojih dobavljača, ne morate da čekate na knjigovođe da naprave kalkulacije i tako zavedu artikle u magacine.

Kada radite proizvodnju, možete sami otvarati radne naloge i raditi trebovanje sirovina, kao i predaju gotovih proizvoda u magacine.

Kada radite prodaju, radite izlazne račune iz programa, automatski ćete imati ažurno stanje bez čekanja da to odrade knjigovođe. Knjigovođe će automatski pratiti sve promene i moći paralelno da rade i finansijski deo knjigovodstva.

Za vrlo pristupačnu cenu, raspodelite posao sa knjigovodstvom i povećajte svoju efikasnost!

Detalje o ovom paketu možete pogledati u tabeli sa paketima.

Registrujte se i napravite svoj nalog!

Registruj se

Poslednje vesti

Brižljivo i pažljivo formiramo novosti i kvalitetne blogove kako bismo Vašu informisanost i znanje održali na visokom nivou!

aktiv.rs

Želite da budete u koraku sa nama?
Sve informacije, novosti, promene i obaveštenja u jednom mailu. Budite među prvima koji će ispratiti naš rast i napredak kroz najnovije vesti o aktivnostima. Trudimo se da svoje članove, klijente, zaposlene i ostale zainteresujemo i inspirišemo. Prijavite se na newsletter!

Novosti

Upišite vaše podatke i budite informisani

Go to Top