Kako smo nastali

Pronašli smo se tek onda kada smo se spojili. Pokupili smo bogato iskustvo radeći za druge, a onda smo rešili da zajedno radimo za sebe. Nastala je nova inspiracija. Nismo dozvolili da ona propadne, već smo iskoristili priliku.

Formirali smo softversku kompaniju VIRTEV, koja sa ekspertima na polju programiranja ali i web development-a i web dizajna, efikasno radi i razvija se već više godina. Potvrdili smo se kroz mnogo uspešno izvedenih projekata, a naši zadovoljni partneri su dovoljan dokaz želje da se istaknemo kvalitetom. Danas Virtev posluje sa ozbiljnim saradnicima, outsourcing kompanijama i pojedincima. Svakim danom postajemo stabilniji oslonac svim klijentima, zadovoljstvo radom se povećava i podseća nas zašto smo nastali.

Pored kreiranja veb sajtova i usavršavanja već kreiranih, kao i unapređenja biznisa kroz dobar marketing na društvenim mrežama, naišla je ideja koju smo, uz podršku celog tima, sproveli u delo. Kao direktan proizvod naše kompanije nastao je, upravo, poslovno-knjigovodstveni program AKTIV.

Poznavajući tržište nije bilo teško primetiti potrebu knjigovodstva i računovodstva za novitetima u njihovom načinu poslovanja. Često ljudi podcenjuju vrednost knjigovođa misleći da je vođenje papirologije jedini zadatak i da nije naročito zahtevan i težak. Međutim, nemogućnost malih preduzeća i preduzetnika da angažuju različite stručnjake za različite oblasti, doveo je do toga da njihov posao izađe daleko van okvira knjigovodstva.

Knjigovođa vremenom postaje i glavni saradnik privrednika, savetnik i osoba od poverenja, obavlja kadrovske poslove, vrši obračune poreza i doprinosa. Ako uzmemo u obzir i to da je poreski sistem izuzetno kompleksan i da su kazne za nepostupanje po zakonima, kojima je uređen, veoma visoke, shvatamo koliko je zaista odgovoran zadatak knjigovođe.

Naizgled ne tako lak, posao knjigovođe može i te kako biti stimulativan. Često su to osobe koje poseduju izuzetnu sposobnost za rešavanje kompleksnih problema i maštovitost u pronalaženju adekvatnih načina za unošenje reda u ekonomiju same firme.

Proces izbora knjigovođe ključan je za budućnost svakog preduzetnika i njegovog biznisa. Ako verujete da će posao da raste, pravite planove i sigurni ste u njihovo ostvarenje, onda je najbolje unajmiti jednu ali vrednu osobu koja će knjigovodstvo u firmi da podigne na najviši mogući nivo.

AKTIV softver je upravo postao rešenje navedenog problema i savršeni knjigovođa: pedantan i redovan sa idealnom mogućnošću da prati vrstu i karakter svih transakcija koje se vrše. Stvorili smo priliku da na pravi način sagledate tok svog poslovanja. Nastali smo iz saradljivosti, stručnosti, novih ideja, napornog rada i čvrste rešenosti da taj visoki standard i održimo.

Demo verzija

Registrujte se i pokrenite probnu verziju AKTIV-a već danas.

Potpuno besplatno, narednih 30 dana!

Pokreni DEMO