Zamislite situaciju, usred prodaje ste i prijatelj Vas poziva na kafu. Glavobolja se vraća, kalkulacije i knjiženje čekaju, ostatak dana možda i neće da spreči odlaganje za sutra.
Međutim, AKTIV knjigovodstveni program poštuje Vaše potrebe za odmor ali i održava profesionalnost i ozbiljnost. Ona čuvena rečenica “ne mogu, nemam vremena” nikada više neće biti izgovor.
Naš program za knjigovodstvo radi umesto Vas i za Vas. Sve će biti spremno taman kada završite pauzu. Onda možete na miru da nastavite svoju prodaju, potpuno sigurni da je sve urađeno ispravno i spremno za dalje korišćenje.

Jedan od konkursa za posao glasi:

Potrebna osoba, može i student, za unos podataka u agenciji za knjigovodstvo.
Radno vreme od 08h-16h, dva do tri puta nedeljno uz povremeni odlazak na teren po dokumentaciju.

Ovo smo naveli kao primer samo da biste videli koliko je vremena potrebno za ono što biste korišćenjem našeg knjigovodstvenog programa završavali postepeno, kada Vi hoćete, u bilo koje doba dana i noći. To znači da vreme koje ispred sebe imate Vi ili Vaši zaposleni, nećete podrediti svojim obavezama i poslu već ćete posao završavati onda kada mislite da treba. 

Koliko puta ste samo pozvali svog knjigovođu kako biste dobili određene informacije o nekom ulaznom ili izlaznom računu. Nemate kada da papirologiju uredno sredite na police.
Na vratima Vam kucaju i traže Vas, a vi ne znate šta ćete pre. 

Sigurno ste u svojoj okolini imali prilike da čujete bar jednog poznanika kome je propao biznis ili ga uopšte nije ni pokrenuo. Tržište je velikom konkurencijom podiglo kriterijume za uspešne kompanije i firme. Zbog toga, sve veće su i potrebe poslodavaca za novinama kako bi se, ne samo bolje kotirali, već da bi lakše poslovali. 

Nedostatak vremena je problem sa kojima se suočavamo svakodnevno, a u poslu može dovesti do velike stagnacije. Ako se na njemu ne radi i ne pronađe se adekvatno rešenje, može doći do gubitka kontrole nad poslovanjem, što logično dovodi do male verovatnoće da ćete napredovati i planirati dugoročno. 

U toku pregovora sa potencijalnim klijentom, dok smo pažljivo slušali njegove potrebe, pokrenuli smo i temu o konstantom napretku.
Njemu je, kao i svakom poslodavcu, od izuzetne važnosti da se na dnevnom nivou proda što više, da on to isporuči adekvatno bez pratećih problema usput.
Međutim, priroda posla je dinamična toliko da on, nadgledajući svaki korak do finalne isporuke, gubi fokus od svog primarnog cilja. 

Puno nedovršenih stvari stvara nervozu i osećaj napetosti te uvek postoji ta težnja da na sve stavimo tačku ali kada imate biznis to želite što pre i odmah.
Na primer, našem klijentu je bila potrebna potvrda da je proizvod primljen ali da ne mora da pozove telefonom da bi to znao.
Takvi koraci su nešto što automatizacija i naš knjigovodstveni program rešavaju. Neodgovarajuće tehničko znanje nije Vaša krivica, zato smo tu da ga nadoknadimo. 

Proverite Vaše prioritete, napravite raspored po danima i uvidećete koliko ćete slobodnog mesta u kalendaru da dobijete za neki započeti projekat ili posao koji hoćete da ispratite do kraja.
Završite ono što ste počeli ili započnite ono što odavno želite ali nikada niste mogli zbog nedostatka vremena. Zaokružite ovaj datum kao dan naše uspešne saradnje,
a mi ćemo od nje učiniti dogovor koji je iz korena promenio Vaše svakodnevno funkcionisanje i poslovanje.


Uverite se i sami, isprobajte naš knjigovodstveni program potpuno besplatno 30 dana i krenite već danas da štedite svoje vreme!

https://aktiv.rs/aktiv-demo/